پروتئین کراتین هیدرولیز شده

کراتین ماده اصلی سازنده مو، پوست و ناخن است، که عمدتا از منابع طبیعی مانند پشم گوسفند استخراج می‌شود. کراتین به دلیل دارا بودن درصد بالایی از آمینو اسید سیستئین قدرت و کیفیت محافظتی منحصر به فردی در حفظ، احیا و ترمیم بافت های صدمه دیده دارد. این محصول با افتخار برای اولین بار توسط شرکت رادین زیست فناور با بهره‌گیری از علم روز در کشور عزیزمان ایران تولید می‌شود. فراورده تولید شده در بسته‌بندی گالن‌های 20 لیتری به فروش می‌رسد. 
روش تولید: کراتین طی مراحل متعدد از پشم گوسفند استخراج شده و به صورت ملایم هیدرولیز آنزیمی می‌شود. پس از میکروفیلتراسیون، محصول نهایی فوق خالص در فرمولاسیون انواع محصولات مراقبت از مو، پوست و ناخن کاربرد خواهد داشت. 
مشخصات محصول: محصول فوق ترکیبی از قطعات پپتیدی به طول 1 الی 10 کیلودالتون می باشد. در آب، اتانل و سایر حلال‌های قطبی محلول است. 
مزایا: احیا و بازسازی لایه محافظتی طبیعی مو، بازسازی و افزایش استحکام کششی مو، بازگرداندن خاصیت ارتجاعی مو و کاهش شکستگی مو، کاهش آسیب‌های حاصل از مواد شیمیایی مختلف بر مو، ایجاد یک لایه محافظتی بر روی پوست و ناخن.
موارد مصرف: ساخت محصولات مراقبت از مو مانند شامپو و نرم کننده‌های مو، سرم مو، کرم مو، حالت دهنده مو، اسپری مو، رنگ مو. ساخت محصولات مراقبت از پوست مانند انواع کرم و ضد افتاب‌های پوست، لوسیون پوست، شوینده پوست. ساخت محصولات مراقبت از ناخن و ساخت محصولات سالنی صافی مو. 

..
Clear, yellow liquidAppearance
Characteristic, mildOdor
5.5±6.5%pH direct 25°C
0-2%Ash
2.4-3.5 %Nitrogen
MIN 15%Total protein
MIN 17%DM
1,000-10,000 DaMolecular weight

Physical And Chemical Properties

ثبت سفارش و دریافت مشاوره