پروتئین گندم هیدرولیز شده 

پروتئین گندم هیدرولیز شده غنی از آمینو‌اسیدهای ضروری و پپتیدهایی با وزن مولکولی پایین است. این محصول یکی از پرکاربردترین پروتئین‌های هیدرولیز شده گیاهی در فرمولاسیون محصولات مراقبت از پوست و مو است، و جایگزین مناسبی برای پروتئین‌های حیوانی می‌باشد. 
 عملکرد: بیوپپتیدهای حاصل از هیدرولیز گندم منجر به تغذیه، ترمیم و آبرسانی و حجم‌دهی پوست و کاهش تعداد و عمق چروک‌های پوستی می‌شوند. همچنین در ترکیب با کراتین مو منجر به افزایش استحکام، کشش، حالت دهی و نرم‌کنندگی و تثبیت ساختار مو می‌شود. این محصول به دلیل خاصیت آنتی اکسیدانی و تقویت کف‌کنندگی، کاربردهای فراوانی در ساخت انواع شوینده‌ها دارند. این محصول با افتخار برای اولین بار توسط شرکت رادین زیست فناور با بهره‌گیری از علم روز در کشور عزیزمان ایران تولید می‌شود. فراورده تولید شده در بسته‌بندی گالن‌های 20 لیتری به فروش می‌رسد. 
 روش تولید: پروتئین گندم هیدرولیز شده طی هضم آنزیمی ملایم از گلوتن گندم بدست می‌آید. پس از میکروفیلتراسیون، محصول نهایی فوق خالص در فرمولاسیون انواع محصولات مراقبت از مو،  پوست و شوینده‌ها کاربرد خواهد داشت. 
مشخصات محصول: محصول فوق ترکیبی از قطعات پپتیدی به طول 1 الی 3.5 کیلودالتون می‌باشد. در آب، اتانل و سایر حلال‌های قطبی محلول است. 
کاربردها: ساخت انواع محصولات با کیفیت پوست و مو از جمله: کرم‌ها و لوسیون‌های پوستی، ضد آفتاب‌ها، کرم‌های آرایشی، محصولات کانتور چشم، شامپو و نرم‌کننده‌های مو (مخصوص موهای خشک)، محصولات بهداشتی مراقبت کودکان. 

..
Clear, yellow liquidAppearance
Characteristic, mildOdor
5±6%pH direct 25°C
0-2%Ash
2.4-3.5 %Nitrogen
MIN 15%Total protein
MIN 17%DM
1,000-35,00 DaMolecular weight:

Physical And Chemical Properties

ثبت سفارش و دریافت مشاوره