پروتئین ابریشم هیدرولیز شده

پروتئین ابریشم همانند کراتین یکی از فیبرهای طبیعی مستحکم به شمار می‌رود. این پروتئین از منشاء پیله‌های ابریشم بدست می‌آید وغنی از آمینواسیدهای سیستئین می باشد.. پروتئین پیله ابریشم به شکل نامحلول بوده و پس از هیدرولیز و محلول شدن آماده جذب توسط سلول‌ها خواهد شد.
 عملکرد: بیوپپتیدهای حاصل از هیدرولیز ابریشم منجر به تغذیه، ترمیم، استحکام و آبرسانی و نرم کنندگی پوست و مو می‌شوند. همچنین با آبرسانی و کاهش خشکی پوست سر مانع پیری پوست سر شده و منجر به افزایش قابلیت ارتجاعی مو و درخشندگی مو می‌شود. 
 این محصول با افتخار برای اولین بار توسط شرکت رادین زیست فناور با بهره‌گیری از علم روز در کشور عزیزمان ایران تولید می‌شود. فراورده تولید شده در بسته‌بندی گالن‌های 10 لیتری به فروش می‌رسد. 
روش تولید: پروتئین هیدرولیز شده ابریشم طی هضم آنزیمی از پیله‌های ابریشم بدست می‌آید. پس از میکروفیلتراسیون، محصول نهایی فوق خالص در فرمولاسیون انواع محصولات مراقبت از مو و پوست کاربرد خواهد داشت. 
مشخصات محصول: محصول فوق ترکیبی از قطعات پپتیدی به طول 1 الی 5 کیلودالتون می‌باشد. در آب، اتانل و سایر حلال‌های قطبی محلول است. 
کاربردها: ساخت انواع محصولات با کیفیت پوست و مو از جمله: کرم ها و لوسیون‌های پوستی، کرم‌های آرایشی، شامپو و نرم‌کننده‌های مو.

..
Clear, yellow liquidAppearance
Characteristic, mildOdor
5±6%pH direct 25°C
0-2%Ash
2.4-3.5 %Nitrogen
MIN 15%Total protein
MIN 17%DM
1,000-5,000 DaMolecular weight:

Physical And Chemical Properties

ثبت سفارش و دریافت مشاوره